Josefine Payneღ |Välkommen:)

Alla inlägg under oktober 2013

Av Josefine Payne - 30 oktober 2013 14:29

Känner bara att jag måste skriva lite om The Conjuring! Jag har sett trailern o så men nu har jag även sett hela filmen!

Den va bra faktiskt, inte så jättejätteläskig som många säger men den va ändå läskig om ni vet vad jag menar?:)

För er som inte vet va The Conjuring är så är det en skräckfilm som handlar om en familj som flyttar in i ett hus där det spökar osv. Men kolla på trailern så kommer ni att förstå bättre;) om ni vågar såklart...;)

-

Av Josefine Payne - 28 oktober 2013 17:51

Halluuu!
Nu tänker jag inte säga massa "förlåt föratt jag inte har bloggat" "har inte haft tid" osv.
Men jag har helt seriöst inte vetat vad jag ska skriva eller någonting men ska försöka göra åtminstonde 1 inlägg per dag.

Har iaf lov nu, så skönt!:D idag har jag mest plockat i ordning i mitt rum, och imorrn bli det shopping med vilma:)
På onsdag vet jag inte vad jag ska göra, har inget inplanerat;) på torsdag-kväll ska jag till stallet och på fredag försöka va me nån kompis haha:D sen på lördag ska jag inte heller göra ngt spec, föruton att jag på kvällen ska på halloween-fest;)
Sen på söndag ska jag väl bara förbereda för måndagen då skolan börjar igen-.-
Men jag ska försöka njuta av livet och inte tänka på skolan alls!:)
Vad ska ni göra?;)

Av Josefine Payne - 16 oktober 2013 18:45

Vet att uppdateringen har varit dålig igår o idag men igår va jag i skolan hela dagen sen skulle jag till tandläkaren och laga ett hål och var tvungen att ta bedövning så hela min högra sida i ansiktet va bedövat...
Så jag va fett trött o så. Men jag hade rätt ont i tanden jag lagade igår(?) så jag va hemma idag.
Tror att jag går imorrn men a.
Puss!

-

Av Josefine Payne - 14 oktober 2013 20:42

Glömde ta med den här body-lotion:en från I love...

Av Josefine Payne - 14 oktober 2013 20:40

Hör kommer det jag köpte när jag va o shoppade med mami igår:)
Kläderna är mycket snyggare i verkligheten så att alla vet:)
PUSS!

Topparna är från VERO MODA (svarta o vita)

Fick av mami<3 oxå från VERO MODA

Från TGR/TIGER eller va den heter:) jag åt upp ett mentos-paket och det andra läkerol-paketet är nån annanstans;)

Av Josefine Payne - 14 oktober 2013 18:09

Kände föratt lägga ut lite random bilder:'D

Om migღ


Holaa!:D
Namnet är Josefine.
Jag bor i Stockholm, älskar mina vänner, One Direction och musik.
Jag bloggar om mitt liv, tipsar om outfits och kanske slänger upp en video då o då;)
Hoppas du stannar, blir fett glad dåe:*
Puss!

Tyck till typ

Tycks om min blogg?♥
 Helt okej
 Bra
 Skitbra jueh
 Dålig
 Sådär

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste~

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards