Josefine Payneღ |Välkommen:)

Alla inlägg under januari 2012

Av Josefine Payne - 30 januari 2012 18:00

Hej!

Jag tog bort "Fråga mig" i menyn. Ja iallafall...

Dagen har varit sådär för mig idag...   Hoppas att ni har haft en bra dag iallafall:)



 //Jojoo

 


Av Josefine Payne - 29 januari 2012 18:37

                       

  Kraam Jojoo  

:D

Av Josefine Payne - 29 januari 2012 17:48

Hej hej!

Hur är det med er? Jag kunde varken blogga igår eller i fredags. Hade fullt upp kan man säga...

Jag mår jättebra:D  Tänkte ladda upp lite bilder:) Dom kommer strax!


Kraam Jojoo  

Av Josefine Payne - 26 januari 2012 19:53

Hej!

Jag är helt slut efter denna vecka! Tänkte bara blogga lite nu medans jag kan:) Hur mår nii??

Här kommer mitt lilla öga. Jag har inte smink här!

 

Yes! I hope U like Me!


Kraaamar till alla er från Jojoo  

Av Josefine Payne - 24 januari 2012 15:33

Hej hej!

Sitter och bloggar på Gården. Ska hem klockan 4. Hoppas att ni mår bra:) Jag mår toppen. Den här veckan kanske jag inte hinner blogga så mkt. Jag ska nämnligen till stallet 4 dagar den här veckan:D Dom som äger hästarna är bortresta i Alperna.

Ska gå in på msp nu tror jag.


Kraaam Jojoo  

Av Josefine Payne - 21 januari 2012 12:18

1


  2

  3


Bild 1: Jag i fjällen år 2011 (sportlovet) om ni undrar var jag 10 där:)

Bild 2: Mitt öga:p

Bild 3: Jag den dag vi åkte till Spanien. Tagen år 2010 alltså var jag 9 år där:)


  
Av Josefine Payne - 21 januari 2012 10:56

Hej hej!

Jag ska börja med att berätta varför jag inte bloggat på nästan en vecka. Jo jag har haft dataförbud och sedan har jag varit sjuk sen i onsdags. Men som tur var kunde jag gå till skolan på fredagen(igår) sedan var det disco. Inte världens bäst men ja...

Hur mår nii??? Skriv i kommentar!


Ska snart lägga upp lite bilder:)


Kraaaaaamar Jojoo  

Av Josefine Payne - 15 januari 2012 19:02

Hej alla ni som läser min blogg! Om detta inlägg inte blir så bra vet ni varför... Just nu sitter jag i min One Piece och väntar på mat. Jag var i stallet idag. Det gick bra;) jag är JÄTTEFÖRKYLD:( inte kul:(Har ont i huvet...:( nu ska jag äta så jag måste gå.kraam jojoo

Om migღ


Holaa!:D
Namnet är Josefine.
Jag bor i Stockholm, älskar mina vänner, One Direction och musik.
Jag bloggar om mitt liv, tipsar om outfits och kanske slänger upp en video då o då;)
Hoppas du stannar, blir fett glad dåe:*
Puss!

Tyck till typ

Tycks om min blogg?♥
 Helt okej
 Bra
 Skitbra jueh
 Dålig
 Sådär

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste~

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards