Josefine Payneღ |Välkommen:)

Alla inlägg under mars 2012

Av Josefine Payne - 30 mars 2012 18:37

Hej hej igen!

Nu har jag bytt header:) Ja nu ska jag gå o göra mig i ordning till discot! 

Men ni visste väl att jag älskar Irland??? Här är en liten bild:

 

Haha! Det är St:Patrick´s Day! Tyckte bara att det skulle vara roligt att göra en sån!!!  


Näe nu måste jag gå men här är min lilla bild på den nya headern:

  

Min hamster ser så gullig ut!!! 


Kraam Jojoo   

Av Josefine Payne - 30 mars 2012 17:16

Hej hej!

Håller på att göra en ny header men här är en lite bild på min hamster så länge:

    

Det är Eddie  Älskar diiiig lilla göllis  

Av Josefine Payne - 27 mars 2012 14:18

Hej hej!

Jst nu sitter jag och jobbar med ett reklamarbete...  Rätt roligt!!!:)


Här kommer lite bilder på mig och min kompis Katrina!!


       


Gölliga vi är va?  

Måste sluta!!!:(


Kraam Jojoo  

Av Josefine Payne - 24 mars 2012 15:27

Hej hej!

Nu sitter jag o väntar på att mina kompisar ska ringa vi ska nämnligen göra nåt!!!:)

Jag lägger in lite bilder medans, asså det är på mina converse och min nya hollister-tröja!! Men jag kunde inte ta så bra foton på min tröja så det blev en liten bild på märket:)


Ja jag får nog ta en ny bild på HELA tröjan sen(men det är egentligen en kofta)


   

Converse<3


   


  

Äh orkar inte rotera...


Kommentera gärna:)

Kraam Jojoo  

Av Josefine Payne - 23 mars 2012 10:20

Hej alla gullisar som läser min blogg!!

Gjorde alldeles nyss min nya header!! Vad tycks?? Jag blev jättenöjd!!!  Jag fick göra min header själv för min kompis har inte skickat den ännu 

Bild på headern:

 

JAG ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLSKAAAAAAAAAAAAR DEEEEEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

Juste glömde säga vi har halvdag så vi börjar 12.20 idag! Nu ska jag gå ner o köpa lunch så jag hoppas att jag kan blogga lite senare 


Kraam Jojoo 


p.s ska till tandläkaren idag...     och jag har fått en tröja från hollister och rosa converse! Ska ta o lägga upp lite bilder på det när min kamera är laddad!!!   d.s  

  

Av Josefine Payne - 23 mars 2012 09:55

Hej alla!!!!

Nu kommer min nya header snart tror jag!


Kraam Jojoo 


 

Av Josefine Payne - 22 mars 2012 13:08

Tja tja! Bloggar lite från mobilen just nu. Det kanske blir lite konstigt... Men iaf vi har idrott nu men jag kan inte va me för jag glömde idrottskläder:PSka se om man kan ladda upp en bild fast det gick inte:(Kraam Jojoo<3

Av Josefine Payne - 21 mars 2012 10:37

Hej!

Sitter i skolan o passar på att blogga lite nuu  hoppas bara inte vår vikarie kommer 

Jag håller på att jobba med huset och min äventyrsroulette!!!


Kraam Jojoo 

p.s min kompis kanske ska göra en ny header åt miiig!! d.s   

Om migღ


Holaa!:D
Namnet är Josefine.
Jag bor i Stockholm, älskar mina vänner, One Direction och musik.
Jag bloggar om mitt liv, tipsar om outfits och kanske slänger upp en video då o då;)
Hoppas du stannar, blir fett glad dåe:*
Puss!

Tyck till typ

Tycks om min blogg?♥
 Helt okej
 Bra
 Skitbra jueh
 Dålig
 Sådär

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste~

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards