Josefine Payneღ |Välkommen:)

Alla inlägg under februari 2012

Av Josefine Payne - 29 februari 2012 18:54

Hej hej!

Glömde skriva Dagens låt igår men iaf här kommer den:

Ulrik Munther- Boys don´t cry

Här kommer en bild:


Nu kommer vi till dagens hiss/diss.

Idag hissar jag... Melodifestivalen!!! Ett bra musikprogram helt enkelt!    

Idag dissar jag... Isen!!!! Idag när jag var ute så höll jag på att ramla! Inte roligt...  



Idag har jag inte gjort nånting. Är nästan frisk nu, hostar lite fortfarande men annars mår jag som vanligt;)


Ses!


Kraaam Jojoo  


Av Josefine Payne - 27 februari 2012 19:34

Hej hej!

Nu ska jag snart gå o duscha. Sen ska jag kolla på Familjen annorlunda   Nice!

Ska börja med hiss/diss. Skriv oxå i kommentarer!!!!! Får fixa mer imorn eller nåt!


Måste sluta nu ses!


Kraam Jojoo  




Av Josefine Payne - 26 februari 2012 16:54

Hej hej påer!

I natt sov jag verkligen INGENTING. Nästan ingenting iallafall. Jo det var då att jag hostade så himla mycket så mamma fick komma upp ge mig en halstablett(det lungnade ner hostandet) då var klockan 2 på natten. Sedan vid 4 i natt hostade jag lite till men det gick över av sig själv!

Jag har nu bestämt Dagens låt, fast det blir nog mer Dagens låtar! Båda är av Avicii.

Avicii- Levels

Avicii- Fade into darkness


Bild:



Hope U Like It!


Kraam Jojoo  


Av Josefine Payne - 25 februari 2012 11:12

Glömde skriva med Dagens låt:) Men iaf här kommer den:

Bruno Mars- It will rain


Här kommer en bild:


Kraam Jojoo  

Av Josefine Payne - 25 februari 2012 10:50

Hej hej!

Sorry att jag typ inte kunnat blogga sen tisdag... Jag har varit sjuk  hosta o feber... INTE ROLIGT! Så jag får liksom ta hostmedicin 3 gånger om dan:(

Mår ni bra då??? Skriv i kommentarer:D


Kraam Jojoo  

Av Josefine Payne - 21 februari 2012 17:35

Hej!

Jag ska nu börja med en sak som heter Dagens låt. Det kan vara alla sorter av musik. Det kan också vara flera låtar som jag lägger upp:)



Dagens låtar är:

One Direction- What makes you beautiful

Bild på dom:




Gillar ni min nya header?? Hoppas det kommentera isåfall:) Snälla rösta på min bloggfråga!!


Kraam Jojoo  

Av Josefine Payne - 17 februari 2012 16:43

Hej hej alla!

Sitter och gör läxor. Fast det är på datan så det är kul:) Hoppas att vi ses senare idag:)


Kraam Jojoo  

...

Av Josefine Payne - 15 februari 2012 16:02

Hej hej!

Det var längesen! Jag har haft datorförbud i 2 veckor därför har jag inte kunnat blogga något. Nu kommer det vara så att jag kan inte blogga varje dag några gånger i veckan kanske.

Saknat mig?


Kraam Jojoo  

Om migღ


Holaa!:D
Namnet är Josefine.
Jag bor i Stockholm, älskar mina vänner, One Direction och musik.
Jag bloggar om mitt liv, tipsar om outfits och kanske slänger upp en video då o då;)
Hoppas du stannar, blir fett glad dåe:*
Puss!

Tyck till typ

Tycks om min blogg?♥
 Helt okej
 Bra
 Skitbra jueh
 Dålig
 Sådär

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste~

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards