Josefine Payneღ |Välkommen:)

Alla inlägg under april 2013

Av Josefine Payne - 26 april 2013 17:30

Hej:)


Fett skönt med fredaaag:D ska äta hemma-gjort hamburgare till middag, såå sjukt gott(*--*) 

Vad ska ni göra?:)


/Josefine

Jeffrey Campbell - Lita Spike Shoes hos Mylovebasket

VILL HAA*.*


 

Av Josefine Payne - 25 april 2013 19:44

Heej;)


Som ni kanske märker har jag gjort en ny header:) blev faktiskt väldigt nöjd;) bilden är inte tagen i år, utan typ sommaren 2011, å on ni undrar varför jag har en sån gammal bild är det föratt jag tyckte att den va fin å skulle passa som header typ;) men aa:p 

Har inte orkat blogga dom här dagarna, har inte vetat vad jag ska skriva o så.

Idag va jag i skolan som vanligt-.- trååk:( 

Jag har iaf gjort ett tränings-schema, haha;) Vet nt vad jag ska skriva mer nu haha:p 


Ha de bra så länge;D

/Josefine


 


R.I.P KÁPA:(

   

Av Josefine Payne - 19 april 2013 16:39

Finaste, sötaste, gulligaste, snällaste Kápa!
Nu finns du inte mer
Jag fick aldrig chansen att säga hejdå
Jag tänker på alla de fina ridturer och stunder vi haft tillsammans
Nu betar du på de evigt gröna ängarna
Nu har du det bra
Alla dina bekymmer och smärtor är borta
Jag skulle kommit tidigare så jag kunnat sagt hejdå
Redan när jag såg dig för första gången visste jag att det var vi två, att vi kunde utvecklas tillsammans och det gjorde vi ju
Jag älskar dig, Kápa
Du finns alltid med mig i mitt <3

Vila i fred, Kápa<3

Av Josefine Payne - 19 april 2013 15:28

Heej readers!?

Va i skolan idag, de va ganska skönt att komma ut o röra lite på sig faktiskt;) ska va med min kompis idag, hon är påväg hit nu;)
Nästa inlägg kommer att vara till min förra medryttarhäst som dog förra veckan:'( jag va tvungen att sluta rida på henne för hon fick ont i benen:( det var typ förra året, maj/juni/juli eller så:(

/Josefine

Av Josefine Payne - 18 april 2013 15:56

Av Josefine Payne - 18 april 2013 13:29

Heej finisar!!
Jag va hemma idag med då, men aa.
Ska ta o göra lunch nu, vi får se om jag för en omelett eller om jag gör gröt vi får se;)
Jag har iaf pluggat religion nu för imorrn har vi prov på världsreligionerna:S sen ska jag ta o räkna lite matte. Men imorrn ska jag till skolan;)
Har inte blivit nåra bilder på ett tag eftersom jag inte har tagit nåra nya men de kmr nog imorrn!:)
/Josefine

Av Josefine Payne - 15 april 2013 16:44

Heej!


Har skaffat ask.fm idag! Gå in å fråga nåt: ask.fm/joossaans     Fråga va ni vill:D

Idag mår jag lite bättre, men jag är hemma från skolan imorrn med:/ sen vet jag ju inte hur jag mår på onsdag, men hoppas jag mår bättre då!!


/Josefine  

Om migღ


Holaa!:D
Namnet är Josefine.
Jag bor i Stockholm, älskar mina vänner, One Direction och musik.
Jag bloggar om mitt liv, tipsar om outfits och kanske slänger upp en video då o då;)
Hoppas du stannar, blir fett glad dåe:*
Puss!

Tyck till typ

Tycks om min blogg?♥
 Helt okej
 Bra
 Skitbra jueh
 Dålig
 Sådär

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste~

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards