Josefine Payneღ |Välkommen:)

Alla inlägg under maj 2013

Av Josefine Payne - 31 maj 2013 19:23

Jag glömde säga en sak om inlägget med de snygga shortsen hehe;) i efterhand så såg jag att vissa av dom var väldigt dyra:$ ni märker nog vilka:S
Aja ville bara säga de;)

Av Josefine Payne - 31 maj 2013 19:18

Tjenaree:D

Är sååå himla trööött-.- fattar nt?! Dessutom har jag ont i halsen, men jag hoppas verkligen att det är över till imorgon!! För då ska jag till stallet och sedan ska jag till min kompis så ska vi göra lite tacos och kolla på nån film;) ser verkligen fram emot det!!:D därför hoppas jag verkligen att jag inte blir sjuk igen:( och jag vill verkligen INTE få halsfluss igen:( :(
Hoppas ni mår bra iaf:D

/Josefine

Av Josefine Payne - 30 maj 2013 18:00

För ett år sedan var jag överlycklig över att sluta i min jälva gamla skola. Jag hatade den. Och alla "vänner" där. Det kanske var 1 person som inte var falsk. Att varenda dag bli utsatt för skitsnack, falska rykten och kommentarer var skit. Men jag var stark, jag kämpade på de sex år jag gick i den skolan. Från förskoleklass till femman var jag den där som ingen ville vara med. Den där tjejen som hade för lite likes på facebook, den som alltid fick ta skit från andra och som var osminkad. Jag dög inte som den jag var. Jag var tvungen att försöka vara någon annan. I alla dessa år, veckor, så fanns det en liten ljusstrimma som evigt lös inom mig. Att få komma hem, byta om till stallkläder och bara vara den jag är. Stallet var nog den viktigaste platsen av allt då. I stallet kunde man vara osminkad, man brydde sig inte om att man inte var den där populära tjejen som alla gillade. Man kunde bara vara sig själv. Man fick aldrig kommentarer efter sig eller folk som snackade bakom ryggen. Jag älskade stallet, hästarna och lugnet som fanns där.


Men nu. Nu är allt bra. Jättebra faktiskt. I femman skulle man välja vilken högstadieskola man ville börja i till sexan. Jag valde en skola jag tyckte verkade super. Jag var den enda personen som gick i den skolan. Att vara ny i klassen var lite läskigt men också spännande. Den nya skolan kändes inte det minsta likt min förra skola. Jag fick fort nya vänner. Jag har inte direkt en "bästis" där men nästan. Jag gillar verkligen min nya skola. Där kan man vara den man är. Och  


Jag måste bara säga en sak till om min förra skola: jag berättade om allt som hände för mamma och mina lärare och skolsyster. Men skolan och lärarna gjorde inte ett skit. Min lärare jag hade svarade bara "jaha, men vad gjorde DU då?" varenda gång jag pratade med henne när jag sa att jag inte hade gjort något då svarade hon "men DU MÅSTE ju också ha gjort något?". Hon log smått när hon sa de. Jag kommer ihåg precis hur hennes ansiktsuttryck såg ut. Hon tog inte mig på allvar.


Kände bara att jag ville göra ett inlägg om detta... Man märker nog inte på mig på den jag är nu att detta faktiskt har hänt mig. På riktigt.

Av Josefine Payne - 30 maj 2013 16:41

 Klicka på bilderna om du vill titta närmare på dom hehe:)

One Teaspoon - Pin Up Bonitas hos Mylovebasket   Fanny lyckman for estradeur - Favorite Shorts hos Mylovebasket Denim & supply ralph lauren - Gooding Shorts hos Mylovebasket

Only - Coral Printed Comou Short hos Mylovebasket   Sexy By Sweden - Hoodie Shorts hos Mylovebasket  


Av Josefine Payne - 30 maj 2013 16:11

Okej assa seriöst, jag hatar att varje gång jag ska blogga måste jag komma på nån rubrik typ:S aja.

Det blir ett snabb-inlägg idagh för jag pallar nt skriva ngt-.- sry! Men jag har typ lite ont i huvudet och har typ sträckt mig i nacken och sen har jag dessutom lite ont i halsen:S känner bara att jag verkligen inte vill bli sjuk:( men blir jag de så blir jag:/

Hoppas att ni hade en bra dag idag dåe:D


    

.

Av Josefine Payne - 29 maj 2013 17:47

Hej readers!

Skrev inget igår för jag hade verkligen ingen tid över till det överhuvudtaget-.-

Igår så badade jag iaf med min bästavän och aa, de va iaf superkuul!
Och idag har jag varit i skolan-.- inte jättekul men men!

/Josefine

Av Josefine Payne - 27 maj 2013 22:15

       

Av Josefine Payne - 27 maj 2013 20:41

Hej alla!

Jag visste inte vad jag skulle ha som rubrik så mobba inte:D

Förlåt att jag inte la upp nåra bilder igår men jag glömde ta nåra hehe;P 

Idag va jag iaf i skolan, de va väl bra:D Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer nu så ja, försöker blogga imorrn!


/Josefine  

Om migღ


Holaa!:D
Namnet är Josefine.
Jag bor i Stockholm, älskar mina vänner, One Direction och musik.
Jag bloggar om mitt liv, tipsar om outfits och kanske slänger upp en video då o då;)
Hoppas du stannar, blir fett glad dåe:*
Puss!

Tyck till typ

Tycks om min blogg?♥
 Helt okej
 Bra
 Skitbra jueh
 Dålig
 Sådär

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste~

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards