Josefine Payneღ |Välkommen:)

Alla inlägg under april 2012

Av Josefine Payne - 30 april 2012 12:34

Hejj!

Detta blir ett kort inlägg, men jg tog bort länken till Call Me Maybe. Vet inye varför...


Kraam  

 

Av Josefine Payne - 27 april 2012 14:29

Tjao!

Ska snart gå o plocka lite i mitt rum. Idag har jag suttit o lyssnat på Call Me Maybe med Carly Rae Jepsen, så sjukt bra låt!

Ska på disco ikväll  ! Jag o min kompis ska göra oss i ordning tillsammans sedan gå till discot dåe  Har längtat som f*n tills ikväll!!!!!!!! 

KRAM♥

 


   

  

 

Av Josefine Payne - 27 april 2012 11:15

Hejj!

Har inte hunnit blogga nu sen i måndags....

Iaf nu sitter jag hemma o ska snart duscha. Det var planeringsdag i skolan idag så vi fick va hemma:D Ska på disco idag men får blogga mer senare.


KRAM♥

 

Av Josefine Payne - 23 april 2012 15:39

Helluuu♥


Asså när man har laddat ner Skype så laggar datorn som FAN!! Förlåt att jag svor men det är sant! Iaf min dator  Nu ska jag iaf gå ner till affären o typ handla bröd... Jag bytte förrestenn bloggfråga(igen).



KRAM♥ ♥ ♥

Av Josefine Payne - 22 april 2012 11:55

Jag ska nog INTE byta bloggtitlel ändå!


KRAM♥

Av Josefine Payne - 22 april 2012 11:50

Hey!

Sitter nu o funderar på vad den nya bloggtiteln ska vara om jag nu ska byta... Jag tror att jag ska det iaf för nu kom jag på en ganska bra bloggtitel

Snart ska jag till stallet o så


KRAM

Av Josefine Payne - 21 april 2012 12:19

Hejj igen:)

Nu har jag bytt bloggfråga, header och presentation!!! Hoppas att ni gillar det!!  


KRAM♥


Av Josefine Payne - 21 april 2012 11:22

Tja tja!!


Nytt reckord, 28 besökare på en dag!! DET ÄR JU FANTASTISKT  !!! Jag ska ju åka o shoppa idag, det ska bli skitkul  !

Tror att jag ska byta bloggfråga eller vad man nu säger...  

Jag kanske ska klippa lugg  inte idag dåe men kanske...


 

Kraam Jojoo 

Om migღ


Holaa!:D
Namnet är Josefine.
Jag bor i Stockholm, älskar mina vänner, One Direction och musik.
Jag bloggar om mitt liv, tipsar om outfits och kanske slänger upp en video då o då;)
Hoppas du stannar, blir fett glad dåe:*
Puss!

Tyck till typ

Tycks om min blogg?♥
 Helt okej
 Bra
 Skitbra jueh
 Dålig
 Sådär

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste~

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards