Josefine Payneღ |Välkommen:)

Alla inlägg under juni 2012

Av Josefine Payne - 30 juni 2012 21:05

Hej alla gullisar!

Säger man update när man har gjort om massa saker på sin blogg? Aja.

Ska göra ett länkbyte med en tjej vid namn Tess. Ta o kolla på hennes blogg, jättehäftig!  

Här är hennes blogg: http://tettttan.bloggplatsen.se/

                               http://tettttan.bloggplatsen.se/

                               http://tettttan.bloggplatsen.se/



Vissa saker nu när jag har uppdaterat blev lite konstiga, ni märker nog men igga det, tack  


Nu är det iaf varmt o skönt ute!



Ses!

Kram Jossan  


Av Josefine Payne - 25 juni 2012 12:43

Hejj alla söta♥


Min bloggpaus är slut nu, ville börja blogga lite igen  

Men det känns inte upp till 100% att det är sommar, liksom komigen, det är JUNI, det borde väl vara varmare ute och sol? Eller är det bara jag som tycker såhär?

Aja...


Skulle bara vilja länka till en blogg, det är en tjej som heter Emma, är född 98 och bloggar om vad hon tycker och känner, hon lägger inte upp bilder på sig själv föratt hon inte tycker att man ska döma folk efter deras utseende.

Här är länken: http://oneheart.bloggplatsen.se/

                     http://oneheart.bloggplatsen.se/

                     http://oneheart.bloggplatsen.se/






OBS!!!

Emma bloggar inte så ofta, men jag tycker att ni ska läsa den ibland o så, föratt hon kanske ska börja skriva en novell  








Nu när jag har haft bloggpaus har jag väl inte gjort sådär jättemycket  





 


Kram Jossan ♥                 



Av Josefine Payne - 13 juni 2012 10:05

Tja tja,

har sommalov nu, men ska ta en bloggpaus;)


PoK Jossan

Av Josefine Payne - 11 juni 2012 20:11

Tjenare!

Ska nog börja skriva med rosa text;)

Här kommer lite nya bilder:

 

Haha, har en gammal julstrumpa i mitt rum...!                                                                                                                                               

Dagens lilla outfit, bytte kläder eftersom att det blev så varmt:)

       

                                                                                                                                                                                                                                   PoK Jossan  























Av Josefine Payne - 11 juni 2012 11:39

Ska ut på rast nu:)


Seeeee ya!!!

PoK Jossan

Av Josefine Payne - 10 juni 2012 11:18

Hallojj  


Är ganska glad nu faktiskt   Handlar om kärlek liksom...! Mer säger jag snart, morfar ska ha datorn nu...





PoK Jossan♥

Av Josefine Payne - 9 juni 2012 19:11

Tjenare♥

Har inget att göra just nu... Väntar typ på mat dåe eftersom vi åt så mycket lunch(mina kusiner var här). Det var så mycket mat så vi ska typ äta nue!

♥♥♥♥♥

Sorry att det inte kommer nya bilder men jag kan inte göra nån på Pizap för mormor o morfars dator är typ konstig! Men ska försöka igen:)

 

Haha inte så bra men iaf...

     


Kram Jossan  

Om migღ


Holaa!:D
Namnet är Josefine.
Jag bor i Stockholm, älskar mina vänner, One Direction och musik.
Jag bloggar om mitt liv, tipsar om outfits och kanske slänger upp en video då o då;)
Hoppas du stannar, blir fett glad dåe:*
Puss!

Tyck till typ

Tycks om min blogg?♥
 Helt okej
 Bra
 Skitbra jueh
 Dålig
 Sådär

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste~

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards