Josefine Payneღ |Välkommen:)

Alla inlägg under februari 2013

Av Josefine Payne - 18 februari 2013 20:04

Heij
Haha visste inte va jag skulle ha för rubrik:o
Idag va jag i skolan, och seriöst, de blev ovanligt mycket skratt på NO:lektionen idag (vi hade biologi) så ni fattar nog vad de va för lektion.......

Fick just veta att jag har fått en Canada Goose-jacka av min kusin:D
Jag bah OMG!!!!!:D sååå schysst:D

Just nu gör jag INGENTING:o
Ha de bra!
/Josefine

Av Josefine Payne - 17 februari 2013 12:55

.
Gud vad jag längtar till våren/sommaren:o är så trött på snön o allt:o
Nu ska jag ringa till min bästa Alva som jag inte har pratat med på aslänge<3 saknar<3

Blir tyvärr ingen bild idag för jag e helt osminkad:o

/Josefine

.

Av Josefine Payne - 16 februari 2013 20:19

Appen laggar fett mycke så bilden kom inte med:o gör ett nytt försök nu;-)

Av Josefine Payne - 16 februari 2013 20:15

Heij!

Sitter o äter chokladbollar framför Melodifestivalen:D haha fixade så dom låg som en pyramid:D

Vad ska jag skriva...? Har hjärnsläpp:o
Aa här är en bild iaf på chokladbollarna:D

/Josefine

:D

Av Josefine Payne - 15 februari 2013 11:48

Heij!
Glömde lägga upp den här bilden igår, jag gick ett par örhängen av mamma då;) jättefina:D <3
/Josefine

Av Josefine Payne - 14 februari 2013 20:08

Heij!

Glad alla hjärtans dag<3
Hur mår ni? Jag mår iaf bättre än vad jag gjorde för ca 1 vecka sen... Har haft influensan:( usch... Men ska till skolan på måndag så det är ju bra...
Jag sitter o kollar på Antikrundan nu:P haha:D
Ha de bra bejbz:D
/Josefine

Om migღ


Holaa!:D
Namnet är Josefine.
Jag bor i Stockholm, älskar mina vänner, One Direction och musik.
Jag bloggar om mitt liv, tipsar om outfits och kanske slänger upp en video då o då;)
Hoppas du stannar, blir fett glad dåe:*
Puss!

Tyck till typ

Tycks om min blogg?♥
 Helt okej
 Bra
 Skitbra jueh
 Dålig
 Sådär

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste~

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards